Aký vyjednávač, také podmienky
9. novembra 2020 08:36,
Prečítané 2 216x,
nagymichal,
Nezaradené
V predchádzajúcom blogu som kritizoval podmienky, ktoré vyjednali zástupcovia autobusovej dopravy na ministerstve hospodárstva. Na hrdzavú neekologickú karosu za dvetisíc euro môžete získať rovnakú dotáciu ako na nový tristotisícový autobus spĺňajúci najprísnejšie emisné normy.
Za týmto celým stojí občianske združenie z honosným názvom “Únia súkromných autobusových prepravcov”, ktoré vzniklo 11.5.2020, teda až počas vyjednávania z ministerstvom. V prípravnom výbore združenia figurujú manželia Dobošovci z Lehoty pod Vtáčnikom a Tomáš Minarovič z Bánoviec nad Bebravou, ktorý má rovnaké priezvisko ako vodič autobusu zodpovedný za tragédiu v Polomke.
Hlavným protagonistom aktivít je však Branislav Doboš, ktorý sa pozicionuje do polohy zástupcov všetkých autobusových prepravcov. Treba však poznamenať, že tento pán ešte pod pôvodným menom Branislav Greguš má práve v autobusovej doprave nelichotivé referencie a všetci seriózny prepravcovia sa mu veľkým oblúkom vyhýbajú.
Ministerstvo hospodárstva by si malo preveriť s kým dohaduje podmienky štátnej podpory z európskych peňazí, lebo honosný názov niekedy nestačí…
17.03.2021
Zatiaľ čo väčšina podnikateľov v doprave krachuje, hlavnému vyjednávačovi autobusových dopravcov Branislavovi Dobošovi ide karta. Nie som idealista a uvedomujem si, že nastaviť schému podpory autobusovej dopravy počas pandémie spravodlivo pre všetkých je nemožné. Ale nastaviť schému tak, aby na nej získali podnikatelia, ktorí dlhodobo neplatia štátu ani cent na daniach, [...]
11.12.2020
V predchádzajúcich blogoch som sa venoval téme, ktorá ma trápi a je problémom celého Slovenska. Do dôležitých funkcií sa dostávajú nekompetentní ľudia. V prípade autobusovej dopravy sa do pozície vyjednávača za celé odvetvie pasoval Branislav Doboš. Mal som už rozpracované iné témy, ale po vyhrážanom emaily, ktorý mi pán Doboš poslal, rozhodol som sa teda [...]
04.11.2020
Napriek rýchlej reakcii ministerstva hospodárstva na situáciu autobusových prepravcov v čase pandémie, podpora pripomína skôr pomoc pre rozvojové krajiny. Je to však chyba vyjednávačov na strane autobusových prepravcov. Vo svete verejnej dopravy sa pri preprave osôb počítajú náklady na sedadlo. Tieto náklady stúpajú s požiadavkami na ekológiu, bezpečnosť a komfort [...]
Za každým podobným vyjednávaním sa temer ...
Celá debata | RSS tejto debaty