V predchádzajúcich blogoch som sa venoval téme, ktorá ma trápi a je problémom celého Slovenska. Do dôležitých funkcií sa dostávajú nekompetentní ľudia. V prípade autobusovej dopravy sa do pozície vyjednávača za celé odvetvie pasoval Branislav Doboš. Mal som už rozpracované iné témy, ale po vyhrážanom emaily, ktorý mi pán Doboš poslal, rozhodol som sa teda detailnejšie pozrieť na to, kto reprezentuje celé odvetvie autobusovej dopravy pred ministerstvom hospodára, ministerstvom dopravy a pred médiami
História – premenovanie
Pán Doboš sa z nejakého dôvodu premenoval. Na takýto krok musí byť veľmi závažný dôvod. Keď sa venujeme len doprave nájdeme za pôvodným menom Branislav Greguš firmy Albus – Bratislava s.r.o., Zájazdy bratislava s.r.o., BS CARGO s.r.o. a ATLAS EXPRESS , s.r.o. momentálne v likvidácii, vymazané súdom bez likvidácie, alebo vymazané ex offo. Všetkých, ktorých som sa pýtal, nemajú na predchádzajúce podnikateľské obdobie pána Doboša (Greguša) v autobusovej preprave jedno pekné slovo.
Súčastnosť – napriek pandémii ide karta
Už premenovaný Branislav Doboš podniká v autobusovej preprave veselo ďalej pod hlavičkou DOB BUS, s.r.o a zakladá si občianske združenie z honosným názvom Únia súkromných autobusových dopravcov. Počas pandémie chodí vyplakávať na ministerstvá a vytrubovať do Bratislavy, ale darí sa mu tak dobre, že si zakladá ďalšiu firmu DOB BUS plus s.r.o. a kupuje nové autobusy a získava dotáciu z ministerstva hospodárstva. Všetky podnikateľské aktivity sú však “zavesené” na manželku pána Doboša.
Budúcnosť – zúčtovanie
Netrúfam si odhadnúť, koľko firiem pána Doboša ešte skončí v likvidácii a naopak mu prajem veľa úspechov. Z vyjednávaním za odvetvie by však mal skončiť. Svojou nekompetentnosťou spôsobil problém všetkým čerpateľom nenávratnej pomoci od ministerstva hospodárstva. Keďže sa jedná o európske financie, každé nesprávne zúčtovanie spôsobí veľké problémy, preto že ide o subvenčný podvod. Dopravcovia v zúfalej situácii využili príležitosť dostať sa k nejakej hotovosti, ale nikto nemyslel na následné kontroly. Rovnako ako bude mať problém pán Doboš zdokladovať medziročný pokles obratu a oprávnenosť čerpania podpory, keďže mu rástla zmluvná preprava pre RIALTO, s.r.o., tak sa aj iný prepravcovia ocitnú v pasci pravidiel čerpania európskych financií.
Celá debata | RSS tejto debaty